torsdag 29 mars 2012

Småbarnslivet

Snart är även denna vecka till ända. Jag vet att jag har sagt det förut och jag säger det igen -dagarna bara rullar på i full fart! Ibland känns det som att man står intill ett transportband och bara försöker hålla hänga med. Jag har veckovila imorgon, eftersom jag jobbat 11 dagar i rad nu. Vilket känns i kroppen. Känns nästan overkligt att få vara ledig en heeel helg igen -roligt! :)

Jag har verkligen längtat till den här fredagen och tänkt på vad jag ska göra. Och inte göra.
Nu vet jag vad jag mest kommer att pyssla med -nämligen ta hand om vår dotter som har haft magsjuka idag. Jag hoppas den är över till imorgon, så att vi bara kan vara och göra vad vi vill. Utan att behöva tvätta eller ha handdukar överallt. Resten av det jag hade tänkt får jag ta en annan dag. Lite typiskt känns det, men huvudsakligen skönt att få vara ledig :)
Så är detta småbarnsliv :)

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar