tisdag 20 mars 2012

Egentid med pyssel

Jag & Jonas fick lite egen-tid i helgen, medan Tuva-Lisa fick vara hos sin farmor & farfar från lördag till söndag. Värdefullt för oss! :) Vi hann med en del nya pyssel hemma, bl.a. detta :)
En ny hylla på vår svarta vägg, ännu saknas någon någon tavla under, till höger.... Men detta gjorde faktiskt att vår matsal (och även vardagsrum) blev trevligare och mer ombonat :) Detta har saknats en tid, men nu börjar vi få lusten och energin tillbaka att göra det mysigt omkring oss i huset, igen. Känns bra! :)
(Ser du fammo Margareta -De vackra dalahästarna står på rad uppe på hyllan :) )

Allt hade gått bra för lill-gumman & mina fina svärföräldrar, de fick många kvalitétstimmar tillsammans, mysigt! :)

Nu rullar veckan på igen, som vanligt. full rulle... Det går jättebra på dagis och jag & Jonas försöker göra vårt bästa på våra heltidsjobb och få allt att funka hemma att rulla på smidigt samtidigt.... :)

I övrigt, så har vi fått en ny toalettstol installerad idag -känns bra, men kanske inte den roligaste utgiften...men vad gör man inte när den gamla går sönder?! :/ Intressant fakta för övrigt...

Nu är det kvällsgöra hos oss, sen sova :)

Ses en annan dag! :)
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Nu börjar man ana hur du tänkt att det ska se ut på den väggen, jättefint må jag säga.
    Tack för en härlig helg med världens finaste Tuva-Lisa.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. När vi hälsade på hos er i dag så blev jag imponerad av denna fina vägg. Såååå fint det blev, du är otrolig på heminredning.
    Kramelikramen

    SvaraRadera