söndag 9 oktober 2011

04.20 imorgon

Borde inte alls vara vaken nu. Borde sova.
Jag jobbar förmiddag veckan som nu kommer och planerar att prommenixa dit imorgon. Min klocka ringer 04.20 och det är inte så länge dit....

Jag har haft en jättebra dag idag. Jonas lät mig sova på morgonen, även fast han hade "haft natten" också. Världens finaste! Jag har fått städa lite och kunnat känna att veckan FÅR starta nu, inte som annars -fullständigt kaos och söndagsångest. Jag har talat med min storebror Johan i telefon och det var lika roligt som alltid. Å efteråt känns livet alltid ett snäpp bättre igen, än innan :) Finaste stora bror! Saknar honom, som vanligt, väldigt mycket bara...
Lillebror Emil har varit till oss idag och bytt däcken på vår bil. Finaste lilla bror, som hjälper oss så ofta han kan och alltid får mig på gott humör! :)

Att Emil hjälpte oss, gjorde att jag kunde få gå på ett träningspass också med fina vännen Erika!
(Tror det är det som gör att jag fortfarande är lite uppe i varv. Ja det är det nog. Jag skyller på det, så känns det inte lika dåligt att jag fortfarande är vaken...)

Å så avslutar jag med att säga att Min dotter är helt underbar! :)

Nu sova.




1 kommentar:

  1. Jag håller med, eran dotter är det finaste som finns och jag är så glad över att ni fått det så bra. Huset har alla möjligheter och med lite tid och stort tålamod så har ni det bäst<3
    Kramisar från svärmor<3

    SvaraRadera