söndag 16 oktober 2011

Det blir när det blir

Jag överlevde förmiddagsveckan och nu är det söndag igen... :) Det som är bra med denna helg, är att den blir extra lång -för imorgon startar natt-veckan och då börjar jag ju jobba först klockan 22.00. Jag slipper söndagsångesten som jag annars brukar ha.

Däremot så känner jag av att det blir sååå mycket mindre tid för mina närmaste vänner, nu när jag jobbar. Men jag hoppas Ni Alla förstår och vet att jag tänker på er, ofta.
Samma gäller för familjemedlemmar och min bonusfamilj (på Jonas sida). Men jag försöker, och både igår och idag har jag träffat fina vänner, så det är ju inte fy skam. Man ses när man ses & det blir när det blir, så enkelt är det.
Igår var det Annika -det var månader sen sist vi sågs och vi surrade intensivt (och på väldigt kort tid) på om allt som hänt sedan dess...Roligt! :) Idag var jag till Mimmi och samma där. Fast vi hade lite mer tid -mestadels pratade vi om inredning, jag har hjälpt dom i lägenheten -med lite förslag och förbättringar, efter deras behov, som går att göra :) Älskar ju det och en vacker dag så vet jag att det är det jag kommer att jobba med.

Lite nytt fix i hallen har vi hunnit med i helgen. Lådor som förvaring till sånadär "halvsmå tillbehör" som är bra att ha nära tillhands eller till saker som ska längre in i huset. Äntligen fick jag göra lite mys med inredningsdetaljer också :)


Vi har ritat för första gången också, visst e hon duktig? :) Kan redan skriva PAPPA och göra hjärtan :)



Det är mycket som händer i en 1-årings liv....det är så man knappt hinner med. Jag har egentligen sååå mycket att berätta om det me, men det blir när det blir.


//Kram Linda









1 kommentar:

  1. Sånt är livet, det blir när det blir och det viktigaste av allt är ju att det blir!!!
    Oj va fint det blev med den nya hyllan, kanonfint.Åååå så fin hon är våran lilla Tuva-Lisa, men skojar ni inte nu eller är det så att hon använder bägge händerna när hon skriver??? Jag blir så imponerad, med den fattningen hon har kring kritorna och ändå har hon lyckats få allt så snyggt på papper.
    Stora kramen från mig.

    SvaraRadera