onsdag 14 september 2011

Zombie...

Första natten gick, över förväntan, jättebra! Å då menar jag både att jobba och att sova. Det blev att jag sov i 2 omgångar, men kände mig ändå relativt pigg :) Jonas och hans bror fixade under eftermiddagen -var till soptippen m.m. Daniel hade hjälpt oss med annat medan jag sov också -guld värt! :)

Denna natten (till idag) har jag varit som en trasa på jobbet. Jag är ju lite beredd på det, eftersom allt är nytt för mig. När jag kom hem i morse, var Jonas & Tuva-Lisa redan vakna. Men jag somnade gott och har sovit bra...fram till klockan 12, då vaknade jag av en liten tjej som inte var glad. Hon har inte haft den bästa dagen dag kan man säga. Trött och ont i magen verkade det som. Jag kunde sova 1 timma till, men det är ändå inte tillräckligt. Så nu vet jag att natten blir tuff. Jag hoppas jag överlever.

Nå väl, vi kom iväg en sväng till en butik i alla fall idag för att kolla på tapeter & golv. Vi hittade rätt snabbt det vi ville ha :) Det det kan ha berott på en viss liten dam som var "lite envis" om jag uttrycker mig milt... Och nu har butiken rätt så fint avtorkade golv också och i gengäld sa jag att vi kanske kan få tapeterna gratis? Är det så mycke begärt?! :)

Nu vila innan nästa pass. Gäsp. //Zombie







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar