onsdag 14 september 2011

Plus & minus


Pappa min kikade in idag och hade med sig ett par jättefina skinn-tofflor, present till lillgumman från mommo & moffa. Vi provade såklart och de passade sååå bra! :) Hon var även glad för att de gav henne ännu lite bättre fäste när hon tar sig fram -så det var ju helt suveränt :)

Jag orkade helt enkelt inte följa med till en vän igår. Hennes (och hennes sambos) dotter har äntligen kikat fram i månadsskiftet och det hade vart så roligt att följa med de andra vännerna dit. Men det får bli en annan dag, som jag verkligen ser längtar till! :)

Jag kände mig inte i form för att gå och träna heller. Utan valde helt enkelt att istället tillbringa tid med Tuva-Lisa -de få timmar vi träffas under dagarna nu när jag jobbar. Myspys helt enkelt! :)
Allt känns mycket bättre i familjen nu när jag är borta mera. T-L tyr sig mer till Jonas och allt känns bättre :)

Ett annat plus, är att jag och min fina kollega Katti har börjat promenera till jobbet. Vi ser det som ett "projekt" och vi tänkte försöka köra på så bra vi kan med det -härligt med frisk luft just före & efter jobbet! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar