måndag 12 september 2011

En bra & mysig helg

Under helgen som varit har vi (med hjälp av fina svågern & fina bror Emil) fått rensat i garage & "träningsrum". Och varit på middag hos svärföräldrarna (jag fick äta surströmming igen -mumma!). Vi hade söndags-mys istället för lördags-mys hemma igår. Åt en massa gott och bara myste, jag och kärleken min. Å Tuvan förstås, ända tills hon somnade :)

Vi fick besök av Jonas mamma & mormor en sväng -roligt att dom kom! :)
Jag pratade med fina storebror i Umeå igår, länge. Ca 1 & en halvtimma satt vi i telefon. Det blir inte så ofta, istället försöker vi ta igen det mesta när vi väl pratar :) Jag saknar honom mycket.

Imorse var jag till farbror tandläkaren (som egentligen är en jättesnäll och duktig kvinnlig tandläkare, men det låter lite läskigare/modigare om jag skriver så...) igen. Inge kul, men det är fasen bara att sätta sig där. Ångest under & innan, men det gick över när jag kom hem igen.

När jag kom hem igen, så hade fixar´n kommit till oss för att montera vår nya garageport. Sååå fin! :) Nu är framsidan ännu lite finare -med utebelysning som Jonas pappa Kent har installerat till oss under veckan och nu, en ny fin, fräsch, vit garageport! :)


//Kram L





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar