söndag 25 september 2011

Vänner

Igår hade vi besök av vännerna Henna, Rikard & söta Natalie, kuligt att träffa dom igen! :) Å blev påmind om hur mycket energi en 2-åring kan ha! :)

Senare på dagen pratade jag med en fin vän som inte har det lätt just nu. Jag ska ge henne en stor & varm kram vid första tillfället jag får. Jag önskar jag kunde hjälpa henne mer och jag hoppas att jag kan hjälpa henne med att tro & hoppas på framtiden nu. Borde kanske också ta ett snack med "dom där uppe"- hon förtjänar faktiskt att få vara lycklig och få hoppet tillbaka...

Idag kom 76-åriga vännen Helmi till oss, för att hälsa på och för att bli fin i håret igen :)

Vänner är fint! :)

1 kommentar:

  1. Visst är det bra när man får tillfälle att jämföra också,2åringar har spring i benen!
    Tänk vilken rikedom även det är att ha sådan spännvid bland vännerna, alla har ni något att ge och lära av varandra...
    Nu ska jag slänga in i ugnen, (nej inte gubben)men något som ska bli en blåbärspaj MUMS
    Kram

    SvaraRadera