fredag 9 september 2011

Tuva-Lisa 1 år! :)

Idag för ett år sedan, kom vår älskade Tuva-Lisa till oss. Jag har fortfarande svårt att tro det.
Vi har haft kalas nyss med farmor, farfar, farbror, mormor & morfar. Ätit tårta och öppnat paket :)
Mysigt & roligt att ha dom alla här :)

Att kalas:a innebär även att man kanske somnar tidigt... Jonas är och lägger henne nu, så kaaaanske får vi en lugn-"bara-vara"-kväll. Jag känner för att vara så tråkig som möjligt och ägna hela kvällen till att kolla på tv. Det gör jag sällan, men nu är en perfekt tidpunkt för det.

Jag är så trött nu, orkar inte skriva mer idag. Får bli att jag berättar om första veckan på jobbet m.m. när jag verkligen känner att jag orkar.

Efter att jag slutade jobbet idag så såg det ut såhär när vi myste tillsammans, hela våran lilla familj! :)



Kram från en födelsedags-tjej som just somnade & hennes trötta föräldrar :)




3 kommentarer:

  1. Tänk att hon redan fyllt ETT år, himmel så fort tiden går. Hon var ju ett litet knyte nyss som bara sov och åt för det mesta. En härlig liten dam med stor vilja och en gosig liten älskling, det är härligt att vara farmor.
    Tack för en trevlig stund hos er.
    Kramisar<3

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla födelsedags-tjejen! :D

    SvaraRadera
  3. Stoltaste Mommo Anne10 september 2011 kl. 10:39

    Älskade lilla barnbarn,om jag kunde skulle jag ge dig all lycka i världen.
    Nåväl jag ska göra så gott jag kan och hjälpa dig vidare...
    Stora kramen från "mommo"

    SvaraRadera