torsdag 22 september 2011

Syre-rik luft

Vi kom till Vittangi idag -den bästa byn av dom alla :) Ett tryggt ställe, där kraven & stressen försvinner. Där man bara ÄR. Denna gång blir vi bara till imorgon, men vi har ändå hunnit med...att umgås med lillebror min, busa & mysa massor med "mommo" (moffa har sååå mycket jobb just nu, så honom hann vi bara träffa en kort stund), äta pizza med god efterrätt, skön promenad i den syrerika luften (p.g.a. detta envisa regn...), ha "Robinson-kväll" med Emil (medan barnvakterna hade fullt schååå med att söva vår envisa & nyfikna tjej...)....

Imorgon ska vi hälsa på mina fina, farmor & farfar! :) Ska bli så mysigt att få vara hos dom ett tag igen -för mig är de & deras hem den allra tryggaste platsen som finns. Jag önskar jag bodde närmare, så jag kunde vara till dom oftare :)

Hoppas vi får sova inatt, den har börjat lite knaggligt -men även det oväntade kan ju hända, jag hoppas på det. Inatt har Jonas & T-L varit vakna i någon timme igen...det + att det tar flera timmar att få henne att somna, tar på våra krafter....

Fast jag börjar ändå känna att ny motivation är på ingång, för mig. Å det är positivt! :)
Så jag avslutar här, kram & godnatt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar