måndag 13 juni 2011

Vi målar om huset, så....

...ni får ursäkta att jag inte hinner uppdatera för, men vi håller på ute med huset för tillfället (ja, alldeles säkert just precis när DU läser detta faktiskt....känns som så i alla fall) Och sakta men säkert så förvandlas det "beige-rosa-röda-vita-bruna" kråkslottet till ett mjukt och behagligt grått med vita knutar! : )

Tills vi hörs igen, så önskar jag er alla en trevlig & fin sommar med dessa två (för mig i alla fall helt) underbara bilder, Kram så länge

Tuva-Lisa i egen hög person, hemma hos sin farmor & farfar, den 4/6. Provar nya solhatten som fammo gett och passar den inte perfekt till denna lilla söta tös, så säg? : )


Kärt besök hemma hos oss : ) Min Farmor & Farfar och Tuva-Lisa i sin mormors famn, den 6/6.
På detta fotot så var fammo min ny-friserad i håret och säkert gladare över att jag lägger upp denna bild, än den förra, även fast JAG tycker att hon är jättefin precis så som hon är, oberoende av hur hon än ser ut i håret, förstås : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar