onsdag 15 juni 2011

Hektiskt värre ärre härr

Så mycket som händer nu om dagarna! När jag sätter mig ner för att jag tänkt skriva om vad jag gjort idag (å igår, å i förrgår...) så tar det lite emot -för det blir så mycket. Precis på pricken till FÖR mycket, men det har varit väldigt trevliga dagar! : ) Jag är supertrött klockan 20 numera om kvällarna och sover efter max 1 minut. Det är skönt.

Huset har fått sig en helt annan framsida och är numera målad 2 varv med gråa färgen, känns mysigt! : ) Imorgon sätts det igång med altan-bygge "framför" denna målade vägg, det går undan kan jag säga. Det är tur att vi har så fina människor runt omkring oss, som vill hjälpa. : )
Innan bygge-dags (vilket sker på eftermiddagarna), så ska jag klippa min bror, till tandläkaren, hämta ut paket, laga middag, kompis på besök och seeeen rullar hela faderullan på av bara farten.

Nå, jag hoppas ni har det bra, ni stora och små, hoppas vi ses mera snart : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar