söndag 8 maj 2011

Lägger till

Jag skulle vilja lägga till 6 punkter till det tidigare inlägget....

1. Jag kan lätt stressa upp mig själv med saker i min vardag. Men när jag sitter där i bilen på väg till byn, så känner jag alltid samma lycka av att återvända "hem".

2. Jag är verkligen inte vältränad, men försöker i den mån det går att hålla igång min träning -för att jag tycker det är så himla kul.

3. Det känns hela tiden som att jag ligger "steget efter" med att hålla vårt hem snyggt & prydligt -men jag tröstar mig med att min huvudsakliga uppgift just nu faktiskt är att ta hand om vår dotter. Ibland får jag stoppa mig själv med att PLOCKA -för det är ett evighetsprojekt, istället sätter jag mig ner och myser med Tuva-Lisa.

4. Själv så tycker jag att jag blir bättre & bättre på att höra av mig till mina vänner -varje gång ger det mig ny positiv energi! Men jag behöver även tid för mig själv och kan även njuta av det.

5. Det var inte jag som körde bilen i förra inlägget. Tänkte det kan va bra att skriva det, så att ingen av er tänker att "nu har det väl ändå gått för långt....."

6. Jag är, än idag, lika impad av att det funkar så bra att skriva ner mina tankar på mobiltelefonen och att det därefter hamnar på min blogg! Jag blir även tvungen att medge att dagens teknik inte bara ställer till med bekymmer, utan det kan faktiskt även förgylla & underlätta ens vardag då och då.

Sov så gott! : ) //Linda

1 kommentar:

  1. Plocka och städa hinner du sen när prinsessan börjar leka mera för sig själv. Njut och mys i stället under din mammaledighet för tiden går så fort och snart är det jobb igen.
    Kramisar<33

    SvaraRadera