söndag 1 maj 2011

Comeback

Så, en liten paus från bloggandet blev det för mig, men det behövdes kan jag säga. Det känns som att det har varit en intensiv period (eller det är det ju kanske hela tiden för alla småbarnsföräldrar...) och att skriva här blev nästan som ett stressmoment för mig. Men, HELT SJÄLV kom jag på att det av den anledningen är bäst att pausa ett tag. Å mycket har hänt sedan sist...

Våren är här och jag försöker att ta dagen som den kommer. Jag är lycklig och vi mår bra, så det är bara att köra på med ett lite annat synsätt på saker å ting. Jag kommer att skriva när det finns tid över till det. Det händer så mycket hela tiden i Tuva-Lisas utveckling och hon känns mer som en flicka nu, än en bebis.

Nu ska jag försöka sova, så att jag inte är dödstrött imorgon bitti när tösen vaknar. Jag är en sån som behöver sova Mycke & Bra för att fungera. Å med en tjej som blir alltmer nyfiken och intensiv om dagarna, så krävs det att jag är utvilad för att orka med.

Hoppas ni alla haft det bra och att vi hörs snart igen.
Kram på er// Linda

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med en uppdatering! (:
    Hoppas allt är bra med er alla och att du uppdaterar snart igen.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Mamma/Mommo Anne2 maj 2011 kl. 17:28

    Oj, blev näst intill chokad att det stod något här!Du har givetvis gjort rätt som pausat när det tydligen behövdes!!!
    Med nya friska tag går ni nu mot Tuva-Lisas första vår,härligt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för båda middagarna,det var mumsfillibabba:-D
    Den här dagen var ett rent nöje för mig och att shoppa på COOP med stumpan gör jag gärna om<33
    Kramisar

    SvaraRadera