måndag 28 mars 2011

Time to recycle

De e vad det är ja - dags för återvinning- av ....
- mig själv, min familj & mina vänner,
- huset,
- inte minst våren som nu är här! (Jag missade den förra, då jag satt inomhus och jobbade....)

Så med andra ord, så finns det i dagsläget annat som jag vill ägna min tid till. Känns lite tråkigt att inte skriva lika ofta, men desto roligare att få mer tid till annat som jag vill få/ge tid till. =)
Å jag kan nog inte hålla mig hur länge som helst, men ville ändå meddela att vi har annat för oss nu om dagarna och att vi mår finemang! =)

Nu väntar Tuva-Lisa på att mamma ska komma nån gång, så att vi kan ta den där promenaden som hon pratat om hela morgonen! =)

Ha det fint så länge, vänner =)


Lyssna även på denna länk -en härlig hyllning till dig själv & våren! =)
(Kopiera & klistra in i adress-raden)
http://www.youtube.com/watch?v=LdW5rei_5gI

För glöm aldrig...... Du Är Perfekt - Precis Så Som Du Är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar