lördag 5 februari 2011

30 minuter är allt som behövs

När man har gjort det känner man sig som en ny människa.
Kroppen är "renad" och man har fått massor av ny energi.
Ju svettigare - desto bättre.
Man känner sig snyggare, bättre och gladare än innan.
Det räcker med 30 minuter, det är allt som behövs.
Finns inget bättre, alla behöver vi det här.
Tid finns alltid till att göra det här.
En underbar känsla som får en att bara vilja göra det igen, igen & igen.
Ni vet väl va jag pratar om va?

De e lite genant....så jag viskar det jag skriver nu till er....

.......min crosstrainer såklart! =)
Ångrar för allt i världen inte att jag köpte den, för mig är det guld värt att kunna träna när som helst.
("Åååååårets löfte är att .......... dåligt vääääder spelar ingen roll..." ni har väl hört den? Hoja, den kan verkligen sätta sig i mitt huvud och jag går omkring å nynnar på den ibland om dagarna, den är hemsk...men har en viktig poäng!)

Nu skön dusch & snabb bastu, sen film med älsklingen!

3 kommentarer:

  1. Fasiken så duktig du är med dig själv:-D Visst skulle man ta sig tid att pina kroppen och bli glad i knoppen men ursäkter för att slippa finns jämt. Kanske man skulle fundera på att göra detsamma.
    Ha en fin kväll med de dina<33

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Lena, du är duktig, envishet är i vissa stunder väldigt bra att ha!Du är ju också lite lurig, vad trodde du att vi tänkte att du pratade om...självklart tänkte då jag på crosstrainern direkt, och som sagt det syns på dig att du kommit igång riktigt bra med träningen.
    Söndagskram från mamma.

    SvaraRadera
  3. Men visst är det skönt att få träna av sig! har också börjat träna med yvette på badis och fast hon är som hitler så är det så otroligt skönt :) och tiden går ju så fort! man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt så då måste det ju vara riktigt kul :) kram!

    P.s kom och hälsa på snart, flisan är frisk och vi är så redo vi bara kan bli för lite mysbesök :)

    SvaraRadera