onsdag 26 januari 2011

Kvällsöppet

Hej på er!

Det var ett tag sen vi var vakna såhär sent...men vad gör man inte när ens dotter vill ha mat... ? =)
Å lite kvällsöppet kan ju vara mysigt också! Vi tittar även på det programmet på tv:n....handlar bl.a. om "näthat" -om elaka kommentarer av anonyma.
Nå, mycket finns väl att säga om det...

Men jag väljer att för en stund busa med Tuva-Lisa, som ligger här intill mig, pratar & leker med sina egna fötter...hon är underbar.
Idag har vi haft besök av hennes farmor&farfar -sååå roligt att dom båda var här! =)
Extra glad är Tuva-Lisa som fick massa mys, kläder och en väldigt fin leksak. Hon kommer sova gott i natt -när hon vet att var hon än vänder sig, så finns det alltid en varm famn att få vara i! =)

Hon sover fortfarande mellan 8-12 timmar/natt -och jag vet, de e lyx! Då borde man ju verkligen vara en pigg & alert mamma hela dagarna långa....... (Jo, just de...)
Hon är så duktig & sover i sin egen säng hela nätterna.

Snart ska vi ge potatis blandat med ersättning till henne, får se hur hon reagerar på det? =)
Men jag antar att hon längtar, hon har ju sedan länge stirrat ut oss när någon av oss äter...så hon vet definitivt att det finns annat.... =)

Nä, nu blire å göra natta-stängt hos oss...det är en som börjar klia sig i ögonen nu nämligen...

God natt på er i stugorna!

(Förresten, min åsikt är att man alltid skriver vem man är om man lämnar en kommentar på nätet, på en blogg ex.v. Varför ska man inte det? Kan man inte stå för vem man är som skriver den kommentaren, så är man feg och borde inte skriva alls.)

3 kommentarer:

  1. Åh så jag myser än över att ha fått gulla med älskade barnbarnet i dag<333 Hon är det vackraste som finns och en riktig pärla.
    Att svara anonymt på inlägg är lite mesigt och fegt för man ska kunna stå för det man kommenterar. Men såna "troll" finns över allt i bloggvärlden så strunta i det. Skriv på, för det är alltid lika roligt att kika in här hos dig.

    Kramisar, Svärmor:-D

    SvaraRadera
  2. Grattis, du har fått en välförtjänt Award:-D
    Lena<33

    SvaraRadera
  3. Hallå där...den tjejen blir då bortskämd med en massa fina kläder och leksaker,inte undra på att hon är nöjd och glad!
    Jag säger då det,inget fel på hennes sovtider.
    Mommo

    SvaraRadera