måndag 8 november 2010

Firar 1 år

Tillbaka till verkligheten...
Inatt har T-L sovit 3 timmar (endast!!!) i stöten igen & mamman hennes vaknade sååå trött!

Nåja, tillslut tog vi oss ut på en promenad i alla fall. I en timma var vi ute och kämpade upp & ner för backarna som denna stad är byggd på. Men bra träning ger det! =)
Vi gick bl.a. in till stan och handlade fina saker för ett presentkort som T-L fått tidigare. Å som hon shoppade! Det blev en fin rosa förvaringskorg och ett poesi-träd =)

För exakt 1 år sedan kom jag & Jonas till detta hus!
(Då hade snön precis börjat dala ner...jämfört med nu, så var det ju inget då...)
Vi möttes av tända marshaller på infarten till gården och hans familj som stod redo med att hjälpa oss med att en del av flyttlasset. Sen hämtade vi de mesta av mina grejer från min lägenhet.
När vi tillslut landat i huset igen, så tog Jonas fram en lite ask... =) Så, ja, vi firar även förlovningsdag idag... =) Så våran kväll kommer att avslutas med hela "2 timmar tid bara för oss själva", kombinerat med en god middag på restaurang. Kommer att bli sååå mysigt! =)

Barnvakterna kommer vid 18-tiden. Å innan dess ska jag bara...oj, jag insåg just att jag har ju massor att göra innan det är dags...å vad ska jag ha på mig? ok, nu måste jag sätta eld i baken...

-Ge varandra en kram ikväll!
//Kram till er från oss

2 kommentarer:

  1. Grattis på eran dag, det blir säkert en fin kväll.Apropå shoppa, vem kan hon brås på då hon gillar den företeelsen!?
    Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på din frisyr då du fått så fin kritik om den, får väl hålla mig till torsdag.
    Njut av middagen,varje tugga kräver 36 tugg...
    Kram till er

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis, det är så härligt att ni fann varandra och flyttade upp till Kiruna. Tack för att vi fick njuta av lillsnuttan i kväll. Kramisar

    SvaraRadera