måndag 30 augusti 2010

"Ny" ugn

Dagens projekt nr 1 var ordentlig rengöring av ugnen. Tänk att såpa ändå är en så fantastisk produkt! Borde absolut användas oftare (av mig i alla fall)... Nu ser ugnen i alla fall som ny ut och jag är stolt över att jag t.o.m. kunde stå på knä en stund.

I samma veva lagade jag färdigt dagens middag (falukorv, potatis och stekt ägg), det är lite så när man är kvinna - man kan liksom dona på med flera saker på samma gång =) eller hur?

Efter min (numera ordinarie) sovmorgon, så lockade det underbara höstvädret ut mig och det fick bli en promenad till konsum. Som jag längtat efter apelsin & ananas-juice! Suget går liksom inte att beskriva...men jag tror t.o.m. att jag drömde om denna dryck i natt... =) Å för tillfället är det det bästa som finns.

En annan sak som hände i natt, var att jag kände av 2 st ganska långa sammandragningar (troligen)...jag minns att jag kände och tänkte att..."nu händer det något..", men mer än så var det inte. Jag vaknade inte helt av det heller, så de var nog inte så starka. (Som jag ju då GÄRNA hade velat - för jag vill att det här skall sätta igång NU!)


Min mage, från 2 st olika vinklar & man kan ju konstatera att hur man än vänder och vrider
-så är den stor! =)


Mitt hjärta jobbar övertid idag, så jag tror att jag snart ska äta min middags-portion och sedan lockar nya små-projekt...vi får se vad kvällen vill med mig.

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Den är så fin så fin och så stor så stor, men snart mycket snart är det över tro mig! Inte är det konstigt att man tycker man är smal som en liten fjäder när allt är över.
    Nästa gång du lutar dig fram över ugnen så är du säkert lättare på foten!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi hi, visst är vi kvinnor fantastiska som kan pyssla med olika projekt samtidigt utan att tappa tråden. Härligt värre med sammandragningarna, nåt är på gång:-D
    Puss på pannan tösen<333

    SvaraRadera
  3. oh va spännande :) snart snart har det kommit en liten :)

    SvaraRadera