måndag 21 juni 2010

Väder & Vind

Jag är nog den enda personen i stan som inte tycker att det behöver bli varmare än såhär.
Visst, det behöver ju inte nödvändigtvis regna heller hela tiden, men ungefär som det har varit idag...sol och samtidigt lite vind i luften.

Eftersom magen tydligen ska växa ännu mer och jag med andra ord kommer att vara som störst dessa två månader som är kvar av min graviditet, så vore det bra med lagom med värme.
Nu verkar ju regnet i alla fall ha avtagit en stund -antar att hela sommarens regn kom nu under helgen som var.

Söndagen ägnades till städning och annat fix i huset. En sväng tog jag mig ut på eftermiddagen för att fota några fina blommor som dykt upp. (Å jag vet, vi har inte hunnit ta fram gräsklipparen ännu...)


Nu blir det inte så mycket mer denna dag. Har varit jättetrött idag, efter att inte ha sovit så bra i natt.
En kär vän till mig har varit här - tack för den fina presenten! Det var dagens höjdpunkt! =)
Nu blir det att göra sig färdig för sängen och krama mitt hjärta - tillsammans kanske vi smeker min mage och känner bebisens sparkar.

Sov gott & kram till er alla!




2 kommentarer:

  1. Oj va mycket blommar i rabatten, spännande, ska kolla in dom i morgon tisdag! Tydligen så har ni rabatt lite här och där? Jo nog får det bli lite mer sommar värme än så här. Jag har idag haft tillverkning av sänglinne till bebisen,lite blev det iallafall!!!
    Ska snart gå isäng och sova, ses imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på Din födelsedag. Hoppas att den blir bra med många paket:-D
    Lena och Kent<33

    SvaraRadera