lördag 19 juni 2010

Love is in the air ^^^^^

Va fina de är - vår kronprinsessa och hennes Daniel! Som jag grät när de sa sina lovord till varandra...väldigt fint och jag funderade på hur man själv ska kunna säga dessa ord, utan att tårar av glädje och lycka kommer. Visst, det gör ingenting om det kommer lite - det är ju bara fint, men om man börjar gråta ordentligt då?

Jag tycker man blir ännu mera rörd när det, som nyss, var Daniel som först och mest fick sina tårar på kinderna. Vackert när Victoria, med sin hand och sitt vackra leénde, tog handen till hans kind vid detta tillfälle och rörde hans tårar.

Utanför här hos oss, i verkligheten, så regnar det för fullt och vi myser på här inne.
I övrigt har jag denna dag känt mig såååå trött. Det blev en väldigt lång dag igår... och för en ganska så tung och gravid brutta som hade vaknat kl 06.00, så var kl 23.30 sent för henne att komma hem...

Som tur är, så kändes det inte som att klockan var så pass mycket när vi väl var där ute i en stuga för att avtacka våra kollegor. Utan vi hade det väldigt trevligt och tiden gick fort. Liselotte och jag höll i tipsrunda, lekar och stafetter (som innebar en...minneslek, klädstafett, samarbetsövning, lagsmidighet och precision bl.a.). Så hela dagen igår var vi mycket fokuserade på fixande och grejande inför detta. Antagligen därför man är så pass slut som man är idag, men vad gör det, för kvällen blev ju så lyckad! =)

Vi längtar ju också till dagen då vi får gifta oss! Vi skulle ju så gärna vilja ha ett lagom stort kyrkobröllop, med familj och de närmsta vännerna med oss. Men vi har bestämt att det får bli när vår ekonomi är något bättre och efter att vår lill-parvel har hittat ut. Vi längtar! =)
^^^^^ Love is in the air ^^^^^

2 kommentarer:

  1. Jag har också haft tårar trillandes i dag, attans att man ska vara såååå blödig. Hur ska det då inte bli när ni, våra fina turturduvor, står inför prästen.
    Puss och kram<3333
    Vi i skogen:-D

    SvaraRadera
  2. Visst var det vackert, dessa två är ju som gjorda för varandra. Det riktigt lyser om dom av kärlek!!!Här trillade det också en och annan tår, när ni står där ( ja jag vet inte vart jag ska titta då)vad jag ska tänka på!?
    För att inte sitta där och snörvla högt och ljudligt, men fint blir det säkert.
    Älskade barn...
    Kram

    SvaraRadera