onsdag 23 juni 2010

**** Firat födelsedag! ****

Igår var det tisdag och min födelsedag. Det var en mysig dag med många av mina kära familjemedlemmar på besök. Fina presenter och gott fika, lite sådär enkelt som en 29-årsdag skall firas. Tack kära föräldrar och svärföräldrar för allt! =)

Nu har jag bara en dag kvar att jobba innan jag får en liten semester, det ska bli så skönt. Har som vanligt en massa projekt man hade velat hinna med att göra, men man får väl ta det som det kommer och bara försöka göra det man känner för att göra. Det är väl det som är semester?

Mamma och jag planerar en liten Ikea- & Luleåtripp till nästa helg. Jag tänker med andra ord smita från stan & festival och med allt vad det innebär. Så gissa vad det är man går och funderar på under kvällarna hemma nu? Just det, inredning - som jag har längtat!
Det blir även skönt att få lite miljöombyte och få komma bort en sväng, för att sedan få återvända och hinna börja längta hem igen =)

Mitt hjärta kom just hem från en springrunda - han är så duktig! Jag önskar att jag hade kunnat följa med honom, men jag tror inte det skulle vara en så bra idé... Men man kan alltid önska!
Det blir att varva ner lite nu för denna kväll - framför matchen mellan Tyskland - Ghana med lite kvällsfika till. Inte för att jag hejar på något speciellt lag, men det brukar vara kul att se Tyskland spela.

För mig blir det oftast så, att jag en bit in i matchen hejar mer och mer på det lag som ligger under/som det går lite sämre för....det bara blir så. Förutom ett undantag, om någon i det laget undanlägsna laget agerar osportsligt, som t.ex. gör något fult på någon annan spelare och sedan frågande höjer händerna och säger " I didn´t do anything! "... då hejar jag på de andra =)

Sov gott alla ! =)


3 kommentarer:

  1. Jag säger detsamma, det var trevligt att träffa alla som var hos er igår!I framtiden tror jag att det blir någon annan som får tiden och uppmärksamheten!!!Pizzan var god och likaså fikabrödet.Vi var hemma vid 21.30
    Jag ska nu fortsätta med dammsugning, sedan dusch och isäng.
    Godnatt

    SvaraRadera
  2. Tack för fikat i går. Jag fnittrar än när jag tänker på fotot som Emil tog på Anne, den måste han bara spara;-D
    Kram och sov så gott<3

    SvaraRadera
  3. I eftermiddag tittar vi på NZ mot Paraguay =) Och Carlo har blivit Svensk medborgare nu!!

    SvaraRadera