lördag 29 maj 2010

Eurovision -09

Sådär.

Nu har jag åter satt mig i fåtöljen. Vi tog en bastu, därefter förde jag Jonas till en kompis för lite fest och jag har nu dukat upp med gott och ljus (trots att det är ljust ute) på bordet intill. Allt för den rätta mys-stämningen. Mysbyxor och en av Jonas stora t-shirtar på - icke att förglömma! =)

Jag tänkte faktiskt titta på eurovisionsfestivalen, även fast jag tycker det SKANDAL att duktiga Anna Bergendahl inte fick vara med.
Men, eftersom musik är en stor del av mitt liv, så ser jag ändå fram mot att höra andra länders melodier.

Så, klockan är snart 21.00 och såhär tänker jag om låtarna:






1 kommentar:

  1. Jag ångrade mig, Irland fick mina tårar att rinna. Vilken underbar text som gick direkt till hjärtat så nu har jag en ny favorit:-D
    <333333

    SvaraRadera