lördag 29 maj 2010

Så glad!

Blev så glad när jag såg alla kommentarer i mitt sista inlägg =)
Till och med min kära far hade skrivit...och det är inte illa. Jag vet ju att han inte är störtförtjust i det här med sms heller så... - Jätteglad blev jag!

Mamma: Jag får ta och fixa det där tills lill-parveln har lärt sig att läsa =)
Å tack för de fina blommorna!

Lena: Jag håller med - Hur glad blev man inte när man fick veta att Jonas fick jobbet! Min dag på jobbet gick också otroligt lätt och jag är sååå stolt över mitt älskade hjärta.... =)

Pappa: Ja, man gör så gott man kan. Hoppas ni har det bra! =)
Å tack för de fina blommorna!

1 kommentar:

  1. Hi hi , behöver du större mysT-shirtar så kan jag fixa ett dussin:-D.
    Ha det så skönt, du och lillparveln denna afton, jag hejar på Danmark i kväll:-D
    Lena<333

    SvaraRadera