måndag 22 mars 2010

Vackert

Medan jag satt här i det nya mysiga arbetsrummet, så insåg jag plötsligt, när jag tittade ut genom fönstret, att vi faktiskt inte bara ser vägen och en massa hus... utan även detta. Och jag tycker faktiskt att det är fint.

Jag känner mig annars också väldigt glad och lycklig. Jag och min sambo har det väldigt roligt och fint tillsammans, vi väntar på vårt första barn och med andra ord så kommer livet att förändras en aning i augusti-september. Vi ser fram emot resan med spänning och stor förväntan, samtidigt som man ju inte kan veta hur det blir, men jag vet att det kommer att bli bra i alla fall.
Det är vackert!

Kram =)

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att vindsnurrorna är vackra på nåt konstigt sätt, nästa gång jag hälsar på så ska jag kika på dom genom erat fönster.

    SvaraRadera