lördag 13 mars 2010

Retreat!

Nu har jag packat min väska för att åka till byn. (Vittangi). Det är alldeles för längesedan jag var där och jag har länge kännt att min kropp saknar byn. Ibland så det riktigt gör ont, faktiskt. För det är en speciell känsla att vara där...där kan jag känna det ultimata lugnet -både fysiskt och psykiskt. Harmoni, glädje och ny energi får/känner jag när jag är där.

Mysigt är det att hälsa på farmor & farfar, mormor, min mor & far och min lillebror, som man nästan alltid kan räkna med är i byn.
Ibland kan det bli väldigt fullt upp med att hinna hälsa på alla man vill hälsa på, men det gäller att komma ihåg att man hinner träffa de man hinner träffa, mer kan man inte göra. Det viktigaste är att VARA DÄR och att inte stressa upp sig med negativ energi...

Så nu åker jag på retreat - hoppas ni alla får en mysig helg - kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Där man har sina rötter, där finns harmonin och ron och alla minnen. Må så gott underbara gumman och ha det så skönt med familjen.
    Kramisar<3

    SvaraRadera