fredag 12 mars 2010

Under bearbetning!

Vill börja med att säga att denna blogg är "under bearbetning". Eftersom jag inte har lärt mig så mycket ännu om hur det funkar eller hur man kan göra allt här, så testar jag mig fram. Jag skriver detta för att jag själv tycker att bloggen kan se lite hispig och haspig ut...(mest beror det nog på att jag, som jag även sagt tidigare, inte är så jätteteknisk av mig...) men det går framåt och jag lär mig nytt hela tiden. Så alla ni som tänker att ni inte skulle kunna ha en blogg för att man ändå inte förstår sig på hur det funkar - prova!
Det går, även för den mest o-dator-intresserade-i-övrigt-människan!
Så vet ni alla det i alla fall =)


1 kommentar:

  1. Din blogg är så fin och jag kikar in här ofta för att se om något nytt poppat upp. Det är så roligt att se fotona och höra lite om hur vardagen ser ut. Kramisar från oss i skogen:-D

    SvaraRadera