lördag 18 februari 2012

Shoppat kläder

Idag har det "stormat" här i Kiruna. Men trots vindarna utomhus, så tog jag & Tuva-Lisa oss ut en sväng på promenad. Jag hade bestämt mig för det, eftersom jag inte riktigt hinner med det under veckorna. Det var skönt :)

Lena & Kent har varit här och umgåtts med Tuva-Lisa medan jag & Jonas har varit på stan och inskaffat kläder. Kändes konstigt att göra det bara på "tu man hand", men det behövdes. Verkligen inte varje dag som vi gör sånt. Å nya kläder behöver man ju ibland och då är det skönt att få prova i fre´. (Jag tycker i och för sig att man behöver nya kläder ganska ofta...men det tycker inte Jonas och därför var det extra viktigt att vi fick tid till det -för nu var det dags för nytt till hans garderob.)
Nu är vi en bit på väg i all fall och det känns skönt, för nu slipper jag tjata på han att han måste köpa nytt :) Nu kan jag fokusera på vad JAG behöver igen, i klädesväg.... Just det, jag såg ju faktiskt nåt fint sist jag kikade in på Gina Tricot´s sida på nätet... Nä, nu låter det värre än vad det är, jag har faktiskt blivit duktig på att spara på pengarna och så tar jag hellre en ordentlig shopping (helst i en annan stad, men ibland så sponsrar jag även min egen stad) i en och samma veva.

På återseénde //Linda

1 kommentar:

  1. Det var härligt att umgås med lilltösen i dag och hon är verkligen mysig. Inte en tår kom under tiden ni var borta och sitta i fammos knä var hur myspys som helst.
    Så roligt att vi fick sköta medans ni hade en fin shoppingrunda.
    Kramelikramen<3

    SvaraRadera