lördag 25 juni 2011

Så var det bestämt!

I torsdag vinkade Tuva-Lisa för första gången! : ) Det var tillbaka till farfar som vinkade till henne innan han skulle gå ut, jättemysigt att se. Så roligt att se allt det nya som händer -man blir som stolt! : ) Å han blev också stolt förstås som fick henne till att vinka tillslut! : )

Jag vet att mamma och pappa har "tränat" just det en hel del med henne...ska bli så roligt att visa dom att hon kan nu : )
För nu är det i alla fall bestämt, vi åker till Umeå med dom på tisdag. Det blir en liten mini-semester för mig & Tuva-Lisa kan man säga.

Vi hade sån tur, hennes förkylning verkar bara ha varit som värst just igår (vilket iofs var tråkigt just då, eftersom vi inte kunde åka & titta på någe midsommarfirande...), men vi var ju även oroliga för att vi skulle missa chansen att åka till "morbror". Men nu, nu vet vi att det blir av!! : ) Jag längtar sååå efter min storebror, som i säkert sin tur längtar mer efter att få träffa sin syster-dotter än mig, men ändå. Jag längtar ju såklart också efter att DE ska få träffas, eftersom det händer så mycket i hennes utveckling hela tiden : )

Altanen på framsidan av vårt hus börjar bli klart -som de har slitit, Jonas & hans far. Daniel har också varit här och hjälpt en hel del och kommer nog hit en sväng imorgon me. Lena har också hjälpt till massor med bygget, jag tror att hon också kommer imorgon -det ska bli så roligt att träffa henne igen! : ) Tack vare att de varit så många, så har det gått i en rasande takt! : ) Fint blir det, ska visa bilder på det sen.

Just för stunden har jag lite "egentid", för hjärtat mitt är och umgås med vännerna. Men jag har det skönt, jag behövde vara själv ett tag också. Tänka lite, bara för mig själv : )

Hoppas ni har en skön kväll ni med! : )


Några härliga bilder från de senaste dagarna:

*** Mina fina föräldrar med allas vår underbara Tuva-Lisa, på min födelsedag ***

*** Tuva-Lisa med hårband (vilket hon inte riktigt tyckte om) på min födelsedag, men ack så söt ändå ***

*** Å så en bild på mig! : ) ****

//Kram Linda

1 kommentar:

  1. Det var underbart att träffa er igen efter en hel veckas frånvaro, har saaaaknat så. Hoppas att resan gav dig ny energi<33

    SvaraRadera