torsdag 19 maj 2011

Min duktiga tjej! =)

Vi har hunnit massor idag! Det fick bli en sväng ut och rulla med bilen och jag tänkte att det passar ju bra av flera anledningar: Tuva-Lisa hinner sova gott en liten stund, jag hinner kika lite på hus (behöver inspiration och ideér på färg till huset) och utanför öste regnet ner, så det kändes skönt att sitta i bilen en stund. :) Sen var vi till sjukestugan, ÖB och till Coop för att handla "mat & blöjor". Några andra små-ärenden hann vi också med på vägen :)

Å hon har varit sååå duktig! Hon hade massor att titta och känna på och var nöjd hela tiden. Å jag som har varit med om många värre handlings-försök, kände att nu var det faktiskt riktigt kul att vara ute på äffärer m.m. tillsammans med henne :)

Jag har ringt tandläkaren idag. Huga. Ser inte fram emot det för fem öre, men måste väl. Jag hade lovat både Jonas och vännen Malin (och er som har hunnit läsa inlägget jag skrev igår förstås....) att ta tag i det idag, så så fick det bli. Imorgon kl 14.00. Fy sjutton. Har ont i magen och kommer inte att kunna sova...

Denna natten var förresten som en helt annan, lill-tjejen sov hela jättegott i sitt eget rum, som vanligt. Skönt.
Jag har däremot haft typ yrsel idag, inge kul. Man känner sig liksom lite snurrig...men jag försöker att köra på som vanligt iallafall, eftersom det gör mig glad :)

Ha det fint tills vi hörs igen mina vänner!
//Kram Linda

1 kommentar:

  1. Men så underbart att du och lilltjejen kunde handla tillsammans i harmoni. Hon höll säkert ordning på lite matvaror åt dig:-D
    Du har varit superduperduktig som tog tag i tandeländet och beställde en tid, tro mig......Dom är så skickliga i dag så du kommer att bli förvånad när behandlingen är klar.
    Yrsel????? Kanske du borde kolla upp blodtrycket.
    Kram från mig<33

    SvaraRadera