tisdag 8 mars 2011

Det där med iPhone

Yippie, jag klarade det igen...har redan tränat fast klockan bara är halv 11 =)
Jag passade på att göra ett pass hemma nu för jag vet att träningen uteblir ikväll för mig, och detta med all säkerhet, för jag ska nämligen gå på bio med en vän. Å det, förstår ni, det ska bli så skönt! =) Klockan 18 åker jag hemifrån, ska surra om allt mellan himmel&jord med henne så mycket vi bara hinner innan filmen sätter igång och sen, sen bara sitta och njuuuta. Titta på en hel film och veta att man kommer att få se färdigt hela. Ingen som kan ropa på mig, inget som kan störa mig, jag KAN inte göra något annat! =)
Jag behöver en sån kväll. Mitt allt annat kaos, så behöver jag faktiskt det.

Igår var vi till svärmor & svärfar och firade Tuva-Lisas farfar som fyllde år. T-L:s farbror var också där -kändes som förr i tiden, då det ofta var där vi träffades samtidigt allihop och bara har det trevligt! =) (Fast jag kan längta efter sällskapsspels-stunden, när ska vi göra det igen, hörni?)
När vi kom, så hade svärmor gjort en eld i kaminen som sprakade och gjorde det mysigt i hela huset. Även fast det blev vääääldigt varmt där inne efter en stund...men det är det värt tycker jag. Tuva-Lisa myste på soffan tillsammans med sina kära och gav present till farfar -han fick en iPhone av henne + ett presentkort.
Det här är iPhone:en som vi gjorde till Tuva-Lisas farfar, han hade ju nämligen önskat sig en sån. =)

Det här är insidan. När man öppnar iPhone-asken, så kan man där så hans senaste telefonlista och en bild på barnbarnet. =)

Efter ett tag blev hon lite otålig, jag antar att det var för att hon var så extremt trött. Under gårdagen sov hon bara 2 st små halvtimmar under hela dagen....helt otroligt, jag tycker hon borde ha stupat av trötthet. Men hon vill ju gärna vara med å se vad som händer, så hon vill vara vaken antagligen. =)
När vi tillslut satte henne i bilen och började köra hemåt, så somnade hon som en klubbad säl.
Sen sov hela natten också, så hon tar väl igen det i alla fall. Jag är glad så länge jag får sova på nätterna =)

Nu får vi snart besök av min kära lillebror. Kul kul att träffa honom igen. =)
Hoppas ni får en bra dag! =)


1 kommentar:

  1. Fammo lovar att inte elda när ni kommer nästa gång, det blev nog lite för varmt i huset. Hon var så otroligt duktig som lyckades hålla sig vaken hela tiden fast hon var tröttis<33
    Kram och vi syns i morgon.

    SvaraRadera