torsdag 13 januari 2011

29dagars-listan

Jag lånar en lista av en vän =)

Såhär ser den ut:

Dag 01Presentera mig själv

Dag 02 Min första kärlek

Dag 03Mina föräldrar

Dag 04Vad bjuder jag på för mat?

Dag 05Vad är kärlek?

Dag 06Om det här vore min sista dag

Dag 07Min bästa vän

Dag 08 Ett ögonblick som förändrade allt

Dag 09 Min tro

Dag 10 Mitt favoritplagg

Dag 11Mina syskon

Dag 12 I min handväska

Dag 13Vardagslyx

Dag 14Självporträtt

Dag 15Mina drömmar

Dag 16Min första kyss

Dag 17 Mitt favoritminne

Dag 18 Ett pinsamt ögonblick

Dag 19Detta ångrar jag

Dag 20Mina förebilder

Dag 21Mina dåliga sidor

Dag 22 Det här upprör mig

Dag 23Hur muntrar jag upp mina vänner?

Dag 24Det här får mig att gråta

Dag 25 Det här är jag bra på

Dag 26 Mina rädslor

Dag 27Min favoritplats

Dag 28Det här saknar jag

Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor

Jag kommer att, då & då, fast i nummerordning, skriva om det som står vid siffran. En ganska rolig grej faktiskt -prova du också! =)

2 kommentarer:

  1. Det ska bli roligt att följa.
    Kramisar från mig<33

    SvaraRadera
  2. Spännande värre...men blir det inte stressigt...näääää!
    Mamma

    SvaraRadera