måndag 15 november 2010

Glömde

Glömde skriva tidigare att vi sovit från kl 24-02 & 03-09 idag...sååå, trenden håller i sig och jag är jätteglad för det.
Jag insåg idag vilken lyx vi verkligen har, när jag pratade med mamman som vi ska träffa på onsdag. Hon sa att de ammar och äter ca varannan timma, även under natten....
Ta i trä. Det är säkert bara tillfälligt.
(jag måste säga det varje det varje gång, för jag tror att Tuva-Lisa hör vad hennes jag stolt berättar & då beslutar sig för att göra annorlunda...för så enkelt ska det inte få vara.)

Nu har jag tydligen bestämt mig för att hoppa på träningsmaskinen igen. Egentligen är jag alldeles för trött. Men om fläsket ska bort, så måste (vill) jag väl. Usch. Men jag vet hur skönt det är sedan, efteråt. Nu ska jag gå dit. Nu.


1 kommentar:

  1. Kämpa på det kommer att ge resultat!
    Allt är en berg och dalbana i början,även sovandet!
    Kram

    SvaraRadera