onsdag 4 augusti 2010

Paus

Jag pausar lite i livet just nu.
Jag går i slowmotion.
Jag är glad att jag lyckas ta mig upp om morgonen och orkar ta mig till jobbet fortfarande.
Jag jobbar den här och nästa vecka ännu - sen ledig för att ladda.
Jag och magen blir bara större och större för varje dag.
Jag är lycklig.
Jag har världens bästa familj och längtar efter att vår nya familjemedlem skall få komma till världen.
Jag har haft äran att få nya och mysiga familjemedlemmar när jag träffade min prins.
Jag har väldigt fina vänner.
Jag har ett hus tillsammans med mitt hjärta (min sambo), som jag längtar efter att, sakta men säkert, få fortsätta förvandla till vårt slott.
Men först ska jag bara pausa lite till.

Kvällen bjuder på "Morden i Midsomer" kombinerat med glass (=det bästa som finns i livet just nu...!!!) och fruktcocktail.
Återkommer efter pausen.



***** //Kramar från mig och bebisen *****

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att du är lycklig och mår bra. Skötväskan har kommit samt lite bebiskläder som jag skickat efter. Få se om jag hinner in i veckan, i morgon ska jag klippa pappas hår så det blir tajt om tid.
    Må så gott och ....wooow vilken fin mage:-D
    Lena<3

    SvaraRadera
  2. Din lycka är min och ...jag har funderat över varför jag är så himla ("fjantigt" lycklig och glad över bebisen som kommer inom väldigt kort)svar: jag vet att du längtat,och att det blev med en prins!!! Tänka sig.
    Jag ser framför mig en av världens lyckligaste familjer i framtiden!
    Vill bara krama er, snart "mommo", tänk då ska man pussas med en "moffa" Fick ju äntligen i helgen känna lite spark också,äntligen.
    Njutmed din glass och ladda, snart ska ni jobba tillsammans, alla tre!

    SvaraRadera