lördag 20 mars 2010

Snöskottning och nytt matbord!



Mitt hjärta var i tak-skottar-tagen här en dag och jag tog denna fina bild för jag tyckte det såg så häftigt ut med himlen nära =)

Även han såg tjusig ut med sina stora hörlurar, förstås. Han, liksom jag, tycker att vad man än gör, så går det lättare om man har musiken med sig.






Detta är vårt nya matbord som vi idag har monterat upp i vårt matrum. 260 cm långt och med andra ord - gott om plats för middagar, sällskapsspel och övrigt pyssel.


Ett härligt stort bord, som jag blev förälskad i första gången jag såg det på IKEA.
Nu saknas bara resterande inredning... - lampor, gardiner och annat smått o gått. (och stolar förstås, vi har endast fyra stycken i dagsläget...)

1 kommentar:

  1. Bordet är så fint, hoppas att stolarna kommer på plats inom snar framtid. Vi kommer förbi på måndag efter jobbet, längtar efter er och vill se det i verkligheten.
    Kramisar<33

    SvaraRadera