onsdag 3 mars 2010

Kärt Finbesök!

Idag, på eftermiddagen, kom mina kära föräldrar på besök. Det var mysigt och roligt att se dom igen - det blir inte alltför ofta nuförtiden... Mycket beror det väl på att de är bosatta i Vittangi och att jag numera endast jobbar förmiddagsskift + att såklart renoveringen har tagit mycket av vår tid. Jag berättade den glada nyheten... att jag nästa vecka kommer att ha semester torsdag och fredag, främst för att kunna vara i Vittangi någon dag =)

Vi satt även och bläddrade lite i "Ett barn blir till" och tillsammans förundrades (mestadels min pappa, men även vi andra) vi över hur det egentligen kan funka med kroppen och barnet som växer där...det är helt otroligt. Jag misstänker att de "kurr-bubblor" jag brukar känna ibland därinne kan vara tecken på liv från lill-knodden. Mamma sa, att när hon väntade mig, så hick-bubbl-kurrade jag väldigt ofta....så det kan möjligen vara det jag känner. Jag längtar tills jag får se den lilla krabaten i alla fall =)
Men det är lång väg dit...

Kram

1 kommentar:

  1. Åhhhhh, fammos ögon svämmar över när jag läser detta<333333. Snart får ni se erat lilla underverk.

    SvaraRadera