onsdag 19 oktober 2011

Längtar till nästa gång

Det här är en av låtarna som vi brukar spela/sjunga i bandet :) 
Jag har aldrig lyssnat på Ozzy Osbourne tidigare (säkert skam, enligt många)....men det finns en hel del bra har jag upptäckt nu -som denna! :) Klicka här.

Snart är nattskift nr 3 här. Förra natten gick bra, tur att vi har roligt på jobbet :) Men, det är klart att det skönaste är att komma hem igen (SPECIELLT när man promenerat) och få somna in skönt & gott :)

Den lilla tid jag är vaken samtidigt som Tuva-Lisa, så är det bara mys och att umgås med henne som gäller. Hon tycker om när vi busar, man lägger sig på golvet och hon hoppar (fortfarande på rumpan) runt om en och busar, pussar & kramar. Det är livet! :)

Ta hand om er därute.

// The Rock n´ Roll Rebel


2 kommentarer:

  1. Snacka rock,häftigt!Den gick absolut att lyssna på.Roligt höra att du trivs och har roligt på jobbet och va härligt att avsluta skiftet med en bra promenad och sedan få lägga sig och sova...
    Jag kan nästan höra T-L´s härliga tjut under era bus stunder, låter som ljuv musik.
    Längtar sååå till fredag,först frissan sedan vid halv tre knycka med henne och tillsammans ska vi göra stan väldigt osäker!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Ha ha, låter underbart med sånt bus. Jag saknar er och kommer att hälsa på så snart jag kan. Himmel så roligt att du får sjunga ut i ett band, kör hårt:-D
    Kramen

    SvaraRadera