tisdag 2 mars 2010

Kanske dags för bilder på huset?

Snart ska jag ta tag i att sätta in lite före/efter-bilder i min nya fina blogg. (Som egentligen inte är så ny, men ny-gammal...) Både jag och Jonas har tagit en massa bilder, nu gäller det bara att samla ihop allt och se förändringen. För det har verkligen blivit skillnad! Från att ha varit ljusblått, mörkblått och mellanblått i princip hela huset, så är det numera vitt, ljust och fint. Självklart en hel del kvar att fixa och inreda, men i väntan på ny motivation (och mer pengar) så kläcker vi nya idéer hela tiden - så ibland är det bra att få vänta! =)

Kram

1 kommentar:

  1. Hallå, oj så fint du har fått det på din blogg. Jag har missat detta men nu ska jag kika på vad du har skrivit.
    Kramisar från mig i Lyckebo <33333

    SvaraRadera