måndag 29 augusti 2011

Snoriga

Det har regnat idag, men vi lyckades ta oss ut under ett uppehåll och fick några saker gjorda på stan i alla fall.

Tuva-Lisa har verkat piggare idag, men ändå så har hon nog inte haft sin vanliga energi. Hon har sovit natten helt ok ändå och även haft matlust. Men, jag var nyss upp med henne, så någonting är det. Det är ju så svårt att veta VAD, men efter att ha gått omkring en stund och tröstat med kramar, så blev hon lugn igen.

Däremot är jag täppt i näsan nu och "känner av" förkylning i kroppen och i halsen. Hoppas det inte bryter ut mer...
Jag börjar jobba igen om 1vecka -så ni kan tänka er att det är mycket som snurrar och som man vill ha gjort innan. Jag har ju inte varit på mitt ordinarie jobb på nästan 2 år, vilket känns som en lååååång tid.

Nåväl, imorgon är en ny dag och jag håller mina tummar för att vi ska hålla oss friska.
Nu ska jag fortsätta lyssna på "karlavagnen" och se om jag lyckas somna snart, trots täpptheten.

Sov gott alla fina därute! :)

Kram //Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar