fredag 19 augusti 2011

Snart lördag

Med min fina vän Erika har vi idag varit på stan en sväng och sen tog vi en (ganska snabb, p.g.a en trött Tuva-Lisa, men ändå trevlig) lunch på ett fik. Efter det for vi hem till oss, så att lill-tösen fick sova. Mysigt var det att träffa Erika igen :)

Annars en väldigt slö dag, då jag inte riktigt "kommit mig för" att ta tag i röran här hemma.

Jonas middag igår verkar ha varit trevlig, kanske lite fööör trevlig. Han har en "trött" dag idag. Jag som såg fram mot att ha honom ledig (och pigg) en extra dag, jag behöver honom ju. Men men, snart är lördagen här och då blir det säkert annat.

Jag ska snart börja göra Tuva-Lisa redo för att sova och sen....sen kanske jag gör nåt som JAG VILL & LÄNGTAR efter. Om nu orken finns. Kanske bara skulle ta min "Cosmopolitan", lite godis och njuta av att det är fredag... Får se.

Trevlig helg vänner! // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar