torsdag 18 augusti 2011

Invigningen -check!

Idag har vi varit trötta, efter en krånglig natt....
Men, vi har ändå hunnit träffa många fina personer! :) Kompisen Marie och söta lilla Lova var till oss efter lunch, så roligt att träffa dom igen och få se hur stor den lilla damen redan hade blivit :)
Efter det kom min mamma oväntat hit, hon var i stan "med jobbet" och passade på. Å såklart ska hon göra det, vi blev så glada så :) Sedan kom även min pappa hit -roligt! :)
Så det har varit trevligt med fint sällskap även denna dag! Det gör mycket, även fast det bara blir ett tag :)

Fast energin & inspirationen jag kände av kusinbesöket igår, var inte lika påtagligt idag. Har känt mig som en säck. Jag tror Tuva-Lisa har det också. Ingen toppendag direkt. Alla dagar kan ju inte vara såna heller, för den delen :)

Idag har invigningen varit på Jonas jobb/projekt och Kiruna har nu en ny Galleria mitt i stan. Nu är han på firar-middag. Så skönt, allt kan bli lite mer normalt för oss igen nu.

Nu ska jag sova, gonatt på er! :) Kram //Linda

1 kommentar:

  1. Jag var och kikade i Gallerian och kände mig sååååå stolt över Jonas. Som han har slitit men rodde det iland. Även du har fått dra ett tungt lass och klarade det galant. Ni är fantastiska.
    Kram

    SvaraRadera