söndag 21 augusti 2011

Jag saknar dig

Igår hade jag nästan en hel dag på egen hand. Jag var en stund ensam hemma, när Tuva-Lisa & Jonas gick till kompis Rikard ett kort tag. Lite senare åkte jag iväg till min mysiga Malin och hälsade på henne i hennes jättefina lägenhet. När jag kom hem var min lilla familj ute på språng igen, så jag passade på att snurra på möblerna i lill-damens rum och fick lite bättre koll (på vad som behövs göras där i framtiden) och ordning på sakerna :)

Kvällen avslutades med bio tillsammans med Erika. Vi såg "Jag saknar dig" - en väldigt fin & sorglig film. Det var roligt att kolla den, också eftersom det är 2 st Kirunatjejer som har huvudrollerna. Jag rekommenderar den starkt! :)

Nu har även söndagen varit. Det enda vettiga vi har gjort idag är att var på en promenad, typ. En dag, då "nästan ingenting blir gjort" har det varit och såna kanske är bra ibland. Men ett besök fick vi av Tuva-Lisas farmor & farfar, det var roligt! :) Alltid lika trevligt att ha dom här...

Imorgon står det måndag på kalendern och jag är peppad. Hoppas jag bara inte nu har fööör mycke pepp i mig, så att allt blir kaos. Men jag ska försöka göra mitt bästa i alla fall. Ingen är perfekt, men jag tycker själv att jag är tillräckligt bra. Tror jag.

God natt till er alla! :)
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar