måndag 22 augusti 2011

Man kan säga -att det regnar!

Vi har inte vågat oss ut idag, eftersom det har regnat heeela dagen. Ordentliga skurar som kommit då & då också. Visst, man kan ha bra regnkläder och jag tycker om att vara ute i regn, men vi har ju våran lilla tjej, som gärna sitter långt ut vagnen för att inte missa den minsta lilla sten efter vägen, så... Vi får hoppas på bättre imorgon! :)

Istället har vi pysslat på här hemma en del och vi har varit glada. Mest glada var vi för att vi visste att Jonas kommer hem i normal tid igen :) Jag behöver inte känna mig ensam & tom längre. Även fast han har grejat på, med hylluppsättningar m.m. efter att han kommit hem, medan vi har badat och myst på, så vet jag ändå att han är hemma. Ljuvligt! :)

Tuva-Lisa hade lite svårt att somna idag, jag tror det kan bero på att jag ju snurrat om i hennes rum under helgen och idag har det kommit upp en tavellist, en hylla & en lampa på väggen också. Stackarn. Men vi börjar komma nån vart med det rummet känns det som :) Även om det är långt ifrån färdigt, så är det i alla fall kul att jag kan börja känna mig nöjd igen. Jag vill at det ska vara mysigt. Å det kommer det att bli :)

En början.... :)

Nu är det sova-dags även för oss 2 andra i huset. Vi har båda vaknat tidigt imorse, så det ska faktiskt bli skönt. Imorgon kanske vi åker till byn och stannar till torsdag, för nu längtar vi efter mommon & moffan igen. Jag har det som en liten plan nämligen, men vi får se hur man känner imorgon.
En bus-Lisa :)

Sov gott alla fina! :)
//Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar