onsdag 10 augusti 2011

4:e

Hon fick sin 4:e tand idag. Vi är trasor igen, eftersom det inte blev mycke sömn i natt. Nå, jag har tur som har så många fina runt omkring mig som kan hjälpa med lite av varje. Som nu, när min sambo jobbar dag & natt inför invigningen som sker nästa torsdag.

Igår var bror Emil med oss länge, det var mysigt. Och bra. Jag vill helst ha sällskap jämt numera. Idag har mamma & pappa varit här och vi har varit en sväng till "Röda Korset", där vi träffade på min svärmor/Tuva-Lisas fina farmor.

Senare under kvällen hälsade Tuva-Lisa och jag på hos vännen Mimmi m.fam. en liten stund.
Nu har Tuva-Lisa äntligen somnat -har ej haft ro till att somna på hela dagen nämligen... Kanske vi får sova nu, natten som snart är här för mig med. Hade varit härligt. Fast jag kommer säkert att drömma mardrömmar igen. Har gjort de de senaste nätterna. Jonas också, säger han. Tror vi behöver få vara massor av ledig-tid tillsammans, bara vi, vår lilla fina familj. En vecka på Maldiverna kanske...hade inte varit så tokigt.

Nu ska jag stänga mina blå & hoppas på att få något trevligt sällskap under morgondagen igen.
Ha en underbar kväll & natt, mina vänner! // Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Tack för ännu en fin dag med några av dom jag älskar mest av allt på jorden!På tal om drömmar,Ingrid sa att drömmer man om hundar så är det någon som lämnat oss och jorde livet som kommer med en hälsning(bara positivt).
    Va roligt det var att vara till RK på besök, dels att träffa Lena och dessutom göra så fina fynd!Dit går jag gärna fler gånger.
    Hoppas ni får en jättefin nattsömn och vaknar med nya friska tag imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom små vita pärlorna i lillgummans mun är det vackraste jag sett<33 Fina underbara lilla familjen, ni är så värdefulla i vårat liv.
    Kram och tack för att ni finns// Kramis

    SvaraRadera