lördag 30 juli 2011

Pladdask!

Den här dagen har känts lång, vilket är en positiv känsla för mig :)
Kanske är det för att vi har hunnit med mycket & startat tidigt (enligt oss) med att "greja" i huset. Det var inte lika fint väder som det varit nu några dagar, så det kändes helt ok för Jonas att fortsätta arbetet med hans garderob som har varit stillastående ett tag. Men det har ändå varit varmt, så jag & Tuva-Lisa tog en SNABB promenad, för det kändes som att regnet skulle komma när som helst. Men det har ännu inte kommit någon droppe alls idag. Men bra träning blev det, med en intensiv prommis på en halv timma :)

Sen fick vi ett spontan-besök av min fina mamma & pappa, som varit och semestrat ett tag och därmed var det ett bra tag sen vi sågs. De var roligt att se dom mysa med barnbarnet igen :) Vi fikade & åt en god Thai-middag tillsammans. Vi satt ute på altanen och myste i friska luften -mycket trevligt! :)

Jo, jag ramlade genom en stol också! Vi hamnade pladdask på altanen....det finns bara 2 alternativ till varför den kraschade -antingen är jag en tjockis eller så var det för att stolen var lite trasig redan innan...? Kul var det i alla fall och även Jonas & pappa såg lite glada/chockade ut! :)

Nu ska jag fortsätta mysa med min fina sambo :) Tuva-Lisa har somnat redan kl 20. Får se om hon sover denna natt som förra, för då sov heeeela långa natten faktiskt-skönt! :)

Trevlig lördagskväll önskar jag er! Kram// Linda





2 kommentarer:

  1. Det var helt säkert på det viset att stolen var trasig. Få se ifall vi kikar in under eftermiddagen, saknar stumpan och er såååååå<3

    SvaraRadera
  2. mamma/mommo Anne1 augusti 2011 kl. 10:18

    Det var en av de mysigaste och finaste lördagar jag kan önska mig!God mat, mycket mat och så fina människor att umgås med.
    T-L var givetvis den som fick och ska ha mest uppmärksamhet!!!
    Efter ditt pladdask så kan du inte sjunga"jag är den ende..."för samma sak hände mig för ca 34år sedan, hade nylikt fått din storebror Johan.
    Stor kram

    SvaraRadera