tisdag 19 juli 2011

Nyfiken? : )

En vecka hann det gå...innan jag (just precis nu) fick tid att sätta mig för att skriva här igen : )
Å det var nog tur att jag inte hann med ett enda inlägg innan festen, för jag var säkerligen inte mig själv. Fast, det heter ju "som man bäddar....", eller hur? : )

Jaaa, hur gick det med min fest undrar ni? Helt fantastiskt trevlig & rolig kväll/natt hade vi! : ) Så har jag då uppfatttat det av väldigt många....och mig själv. Startade kl 18 och ganska många tappra själar var kvar då klockan visade ca 04.00, sen fick det vara nog. Å jag var såå trött! Vi fikade/åt/drack gott under kvällen, deltagarna fick gå en tipsrunda, ha en musiktävling & vara med om några andra lekar/uppdrag -och alla hade alltså hatt på sig! Å var såå tjusiga sååå! : )

Jag fick jättefina presenter (igen!!), mina båda syskon var med, det var kul att få träffa alla igen, det var underbart med varmkorv m bröd där på natta-timmarna, ingen slogs och jag mådde helt ok "dagen efter". Och vi, som dessutom hade hade barnpassning fram till måndag, hade lovat oss själva att ta en slappardag på söndagen & det blev det verkligen! : )

Nu är vi alla hemma igen. Allt är som vanligt (förutom att vi har sänkt Tuva-Lisas säng idag. Hon börjar bli så stor...vår underbara fina! : ) . De andra två familjemedlemmarna sover sött. I morgon är en helt ny dag & vi får se vad vi hittar på. Efter allt det här "planerandet" har som luften gått ur mig lite, det känns skönt att de här kalasen nu är över och jag ska försöka att bara vara nu ett tag. Men det är svårt tycker jag : )

Ta hand om varann! //Kram, Linda


1 kommentar:

  1. Det är ju så att man laddar upp nåt så otroligt inför större fester och sen är man totalt slut efteråt. Härligt att du haft ett fint och minnesvärt 30-årsfirande och det är du verkligen värd finaste DU<3
    Tack för att jag fick "låna" pigan i dag, vi hade det gemytligt och mysigt.
    Kramelikramen // Lena

    SvaraRadera