måndag 25 juli 2011

Måndagen

Det var måndagen det.

Efter en jobbig kväll/natt, så blev denna dagen inte alls som vi (jag) hade planerat. Men, de e nog lika jag lär mig det nu. Hennes mage strulade som tusan under kvällen.... Och jag antar att det är Tuva-Lisas tänder som spökar och det slutade med att hon fick sova med oss, efter ett antal försök att få henne att somna i hennes säng...men hon har ändå vaknat mången gånger med riktiga, ja nästan som "vrål"...stackarn.
Det kan ju vara något annat också, men det är ju så svårt att veta...

Vi tog oss ialla fall till KappAhl för att köpa halksockor & nya pyjamasar och in på Coop för att storhandla. Hon trivs väldigt bra där hon sitter i kundvagnen -å de e klart, hon kan ju kika på allt & alla människor därifrån ju! : )
Hon är det finaste som finns! : )

Senare på kvällen hade vi besök av fina Fija & Ante -mycket trevligt, hoppas vi ses snart igen! : ) Efter detta blev det att dammsuga för mig, medan Jonas och Tuva-Lisa tog en kort promenad.
Sen var kvällsruljansen igång igen.....

I övrigt, så verkar jag vara inne i en period igen, att det känns som att jag vill sååååååååå mycket. Men hinner sååååå lite av det...
Får se vad det blir av det hela, måste klura/knepa & knåpa. Kanske tar jag en ensam-helg till helgen, vem vet? : )

Hoppas ni har det bra, kram //Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar