onsdag 27 juli 2011

Etapper


Igår hade vi en väldigt bra dag, jämfört med på länge. Tuva-Lisa sov hyfsat, men i alla fall en lång stund var det där på natten, utan att hon "ropade"...å det kändes som att vi båda fått sova ut....för vi vaknade först 9.15!! Så kan det gå. Men vi var glada resten av dagen & hade det väldigt bra.

Vi lagade massor av mat (lika att förbereda lite när man är piggare än vanligt), tvättade kläder & var ut på promenad.
Jonas som jobbar senare den här veckan p.g.a. att det snart är invigning snart av det projekt han jobbar med nu. Han kom hem vid 18, åt mat och sen fick han direkt "ta över" och lekte mysigt med Tuva-Lisa när jag gick iväg för att träna.
Det var härligt, blev nästan 40 min på crosstrainern -duktiga jag! : ) (Försöker bara peppa mig själv, så att jag gör det fler gånger....eller MÅNGA fler gånger är planen...)

Nu i natt har vi sovit i etapper, känns det som & det slutade med att vår dotter sov med oss, igen... Hon vaknade när Jonas skulle upp å jobba.... Välling....sen somnade vi om igen... Fast vi (eller jag) är ändå sååååå trött idag. Borde kanske satsa på att sova så tidigt som möjligt på kvällen, istället kan jag ju gå upp tidigare och kanske få lite "eget-göra-tid" då istället....
Ska försöka planera om lite, tror jag.

Hoppas din dag blir fin! Kram från ett gäspigt gäng -Linda & Tuva-Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar