torsdag 28 juli 2011

Den andres leksak är alltid lite bättre, lr?

Efter gårdagens etapp-sovning, så blev det tillslut ändå en rätt så bra dag för oss. Bl.a. så hälsade vi på hos Johanna, Vide & Björk. Väldigt kul var det! : ) Det är ju så roligt eftersom det bara skiljer 2 månader mellan Tuva-Lisa & Björk, så lika - fast även olika på vissa saker. De tyckte mest om att ta den andras leksak i alla fall, den var som alltid lite bättre : )

När pappan i huset kom hem, så blev det middag och bad för honom & Tuva-Lisa. Mysigt, men det var en trött, mycket trött tjej som kl 19.10 somnade bums efter dagen som den varit.
Å jag var duktig, jag hade bestämt mig för att jag SENAST skulle vara i sängen 2 timmar efter henne, så att jag "orkar bra" om natten och följande dag blir tjorvig igen... Å det gjorde jag....fast jag låg ju å läste (en väldigt bra bok förövrigt!) och jag somnade inte förrän ca 23 kanske, men ändå ett framsteg! : )

Hon vaknade ca 22 och var inte nöjd över läget... Så vi gick och bytte blöja och kramades en stund innan vi provade om på nytt att sova. Å sen har hon sovit. Å jag med : )

(Ville bara skriva färdigt om gårdagen och natten som varit. Hinner jag, så blir det ett till inlägg om denna dagen, torsdag.)

Trevlig kväll på er, Kram // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar