tisdag 16 augusti 2011

Våra fina familjer

Jag hoppas inte jag blir tjatig, fast jag tycker aldrig man kan bli FÖR tjatig med att säga hur glad man är över att ha så fina människor i sin närhet.
Både min familj och Jonas familj är de finaste människor som finns och jag är såååå GLAD att ha just dom som våra familjer! :)

I eftermiddag/kväll har Tuva-Lisa och jag fått vara i mysigt sällskap tillsammans med Lena, Kent och Daniel. Som vi såg fram mot det! :) Å trevligt var det. Och så blev jag bjuden på middag, helt suveränt. Jag kunde släppa "min övervakningskamera" för en stund och bara vara. Att se dom busa, leka och mysa tillsammans är härligt.
Jag känner mig lite lättare varje gång. Allting känns lättare nu :)

Det har varit en lite mer orolig Tuva-Lisa än de senaste dagarna idag, så jag anar att det kan vara nya tänder som ska komma fram. Men vi får se. Hon har i alla fall knappt velat varken sova eller äta, hasat sig efter mig och bett om att få vara i famnen mer än någonsin. Och i famnen har hon varit och vi har myst i soffan. Innan fammo, faffa & fabbo kom då.
Men hon blev trött tidigt.
Vilket innebär att jag ska förbereda mig för en tidig morgon ja me! :)

I morgon kommer Lena och hjälper oss en stund igen och sen har vi ett nytt trevligt besök inbokat, ska bli så roligt! :)

God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar